Salı, Aralık 25, 2007

DÖNDÜM

5 yorum:

Ali Kahya dedi ki...

hocam anladığım kadarıyla halebe gittiğinizi ve döndüğünüzü anlatmaya çalışmışsınız. sizin kendi objektifinizden de kareler görebilsek güzel olurdu. bu vesileyle geçmiş bayramınızı da tebrik ederiz.

Adsız dedi ki...

Muhterem Hocam
Hoşgeldiniz safalar getirdiniz
Her nereye gittiyseniz geri döndünüz ya...
Şükürler olsun..
Allah'a emanet olunuz...
Kalbi selamlar...

Adsız dedi ki...

Ali bey kardeşim,
Doğru tahmin etmişsiniz. Evet,bayram münasebetiyle halebe kadar gidip gelmiştik.Bu sefer fazla fotoğraf çekme fırsatım olmadı.Bilmukabele efendim..

Mehmet abi,
Allah razı olsun,hoşbulduk abiciğim..Selamlar..

Adsız dedi ki...

Hocam sanıyorum döndüm demiştiniz:)
Hoşgeldin falan dedik ama;)
Yanlış mı anladık acaba?
Ne iş çözemedim?
Bu dönmüş haliniz mi?
Selamlar...

Adsız dedi ki...

mehmet abi evet döndüm dedim.Ama ne hikmetse bu seferde siz kayboldunuz:)hani diğer bloglarda çok değerli yorumlarınızı görmesem, mehmet abiciğim yoğun filan diyeceğim ama...bakın küserim yoksa:))