Pazar, Ekim 08, 2006

BU YOL UZUNDUR...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayırlısıyla tamamlatsın Allah :)

Unknown dedi ki...

"Uzun, ince bir yol" Bir yol üstüne ne güzel de felsefe yapılır :)

suveyda dedi ki...

iyi güzel hoş da nereye emircan bey,
gelde sorma şimdi:)

ama bana yol demeyin.abimle uzun bir yolculuk yaptık dün.organlarımın yerini değiştirdi.şunu keşfettim artık.bu çocuk arabaya binince trafik canavarı hapı yutuyor.
motorda bile düşenemiyorum onu.tam hortlar o zaman canavar onda.

evet ne diyorduk biz.siz nereye diyorduk:)
bu yol adamı nereye götürür.

el cevap:??:)

emircan dedi ki...

Derviş kardeş,
Bir dervişle yolculuğa çıkmak güzel olurdu.
Gülce hanım,
amin.allah razı olsun:)
Duha hanım,
Evet yapılır.Ben resimdeki yol üzerinde yapayım isterseniz.Dikkat ederseniz sollama yasağı var ve hemen ileride trafik levhasından da anlaşılacağı üzere keskin viraj var.Aracımız iki tekerli ama fena sayılmaz yine de ve hava yağışlı:)
Suveyda hanım,
Valla bir bilsem?Nereye götürür bilmiyorum ama inşallah iyi yerlere götürür:)Bu arada hayırdır siz trafik can..pardon içinizi dışınıza çıkartan abinizle nereye gittiniz?:)

suveyda dedi ki...

şehir dışına çıktık bir günlük geri döndük.
geri döndük ama döndüğümde bir yerlerim eksikti sanırım:)

şunu anladım insan abisiyle yola çıkmamalı, şikayet bile edemiyorsunuz yetkili mercilere:)