Cuma, Şubat 24, 2006

ÖZELEŞTİRİ

Blogla tanışmama henüz 1 ay oldu.İlk gördüğümde ilgimi çekmesine rağmen bu ilgim ne kadar devam eder açıkçası ben de pek kestiremiyorum.
Bu sıralar http://acemiblogcu.blogspot.com/ 'a giriyor bu alanda neler var,neler yok öğrenmeye çalışıyorum.Zaman buldukça da diğer bloglara göz atmaya çalışıyorum.Tüm bunların sonucunda kendi bloğumla ilgili eksikler neler,neler yapabilirim düşüncesi bende hasıl olmuyor desem yalan olur!Ama gördüğüm, eksiklerimin bir hayli fazla olduğu...
Bloglarda gezinirken kimine güldüm,kiminde düşündüm,bazı bloglardan bilgi aldım,bazılarından faydalandım.Ama inanın çoğunluğuna bakmadım bile!..
Zaman zaman "ben bu insanların arasında ne geziyorum?"diye de düşündüm..İçimi dinledim...Web günlüğü olan bloğa devam mı etmeliydim?Yoksa başlamadan bitirmeli miydim?Kararımı verdim..Bir müddet daha yazmalıydım!Ama nereye kadar ben de bilmiyorum?Karınca kaderince..Tabii sizlerin de katkılarıyla...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

hocam devam edin, bloglarda sizin gibilere de ihtiyaç var. biz istifade ediyoruz. allah razı olsun. önemli olan görselliğiniz, ziyaretçi adediniz olmamamlı bence, muhteva gayet güzel.

ladybird dedi ki...

Ilk blog actigimda islami kesimden cok fazla blogcular gorememek uzmustu beni..Sayimiz artar insaAllah..

Ben surekli ziyaret edenlerdenim..Devamini bekliyoruz..

emircan dedi ki...

Temenninize bende katılıyorum.Ziyaretleriniz için teşekkür ederim.İnşallah katkılarınızla,devam eder..

cenkunal dedi ki...

Biz takip ediyoruz,siz devam edin...

emircan dedi ki...

Teveccühleriniz için teşekkürler..İnşallah devam etmeye çalışacağım..

tahin dedi ki...

Inshallah devam edersiniz...
Dogru duzgun seyler yazanlara ihtiyac var heryerde:)

Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Emir Can Bey, bence hiç durmayın efendim; kapatın gitsin...

Hem kapatması açması kadar zor olmuyor, ben bi ara denemiştim ordan biliyorum ;-)

Gülümse Kaderine,
Kâzım Mızrak